Werkwijze

1. Contact 

Gefeliciteerd! Je hebt de eerste stap gezet om te kijken of een Professional Organizer jou kan helpen weer overzicht, ruimte en rust in je leven terug te geven.

Heb je interesse of vragen laat het me weten via mijn website | e-mail | WhatsApp | social media en ik neem binnen 2 werkdagen contact met je op!

 

2. Kennismakingsgesprek

Na een telefonische kennismaking maken we een afspraak bij jou thuis voor verdere kennismaking. Deze afspraak duurt ongeveer een uur en is gratis. Tijdens dit gesprek gaan we in kaart brengen waar je tegenaan loopt en wat je wensen zijn. Hoe ziet jouw ideale huis(houden) eruit en wanneer ben jij tevreden. Nadat we samen een rondje door jouw huis hebben gemaakt zal ik toelichten wat ik voor je kan betekenen en wat de vervolgstappen zijn. Klinkt dit goed voor jou, dan maken we een eerste werkafspraak.

 

3. Aan de slag!

Ik werk in tijdsblokken van 3 tot max 4 uur.  We gaan als eerst aan de slag in de ruimte waar je het meest stress en onrust van ondervindt. Jij beslist zelf welke spullen je wel of niet wilt houden en wat er met de spullen moet gebeuren. Ik help jou hierin keuzes maken. Voor jou ben ik de stok achter de deur en persoonlijke coach. Ik hou het overzicht tijdens het opruimen en geef je de juiste begeleiding!

Geef je liever alles uit handen, dan vertrek je 's morgens naar je werk of ga je wat leuks doen en als je ’s avonds weer thuiskomt, is jouw keuken, kledingkast of schuur heerlijk georganiseerd!

De spullen die overblijven nadat ik de opdracht heb afgerond leg ik voor je apart. Ik gooi nooit zomaar spullen weg, tenzij we andere afspraken hebben gemaakt.

 

4. Nazorg

Alle spullen die na iedere werkafspraak weg mogen, breng ik voor je naar de kringloopwinkel of milieustraat (zoveel als in mijn auto past) Dat ruimt gelijk heerlijk op en jij hebt er geen omkijken meer naar. Dat is pas goed GEREGELD!

Ook mag je mij tussen de werkafspraken altijd contacten als je vragen hebt of even op weg geholpen moet worden in je opruimproces.

 

5. Belangrijk om te weten

Omdat ik zelf ook graag leer en mijn diensten steeds wil blijven verbeteren hoor ik graag van je wat er goed is gegaan en of er nog punten zijn voor verbetering.

Mocht er iets gebeuren tijdens onze samenwerking wat je niet prettig vind geef het direct bij mij aan. Ik vind het belangrijk, dat jij jezelf kunt zijn en je je prettig voelt in je eigen huis. Daarom waardeer ik het als je eerlijk en open tegen me bent. Zo voorkomen we misverstanden en vervelende situaties.