Spullen uitzoeken, verhuisdozen inpakken, de meterstanden opnemen en adreswijzigingen sturen. Bij een verhuizing komt veel kijken. Studio GEREGELD! kan je hierbij helpen en veel zaken uit handen nemen, zodat de verhuizing voor-, tijdens en erna op rolletjes loopt!
Verkoopklaar maken
Je hebt besloten om je woning te koop te zetten. Uiteraard wil je dat je woning zo aantrekkelijk mogelijk op verkoopwebsites, zoals Funda, wordt vermeld. Met mooie foto’s. En wanneer er potentiële kopers de woning willen bezichtigen, wil je natuurlijk geen stress omdat je de woning nog even snel moet opruimen.
Ik kan je helpen om samen jouw woning op te ruimen en verkoopklaar te maken, voordat de verkoopfoto’s worden gemaakt en er mensen komen bezichtigen. Een opgeruimd, fris huis verkoopt nu eenmaal een stuk beter en dit geeft ook een beter beeld van de ruimte in de woning en de mogelijkheden die het huis te bieden heeft. Veel mensen kunnen alle spullen moeilijk “wegdenken” tijdens een bezichtiging. Maak het ze daarom op voorhand al wat makkelijker.
Uiteraard heb je er later bij de verhuizing ook veel profijt van als je al je spullen al grotendeels hebt gesorteerd en opgeruimd.
Omdat ik zelf al vaak verhuisd ben, weet ik wat makelaars belangrijk vinden en waar potentiële kopers op letten.
Een huis moet zichzelf verkopen, maar door het toepassen van tips en trucs en ervoor te zorgen dat de woning er netjes en verzorgd uitziet, kun je jouw woning net dat beetje extra geven!

Hulp bij de verhuizing
Van alle meest stressvolle gebeurtenissen staat verhuizen op de derde plek! Er komt ook nogal wat bij kijken voordat je uiteindelijk op de bank in je nieuwe woning kunt neerploffen. De oude woning opruimen, alle spullen inpakken, vervolgens alles weer uitpakken in de nieuwe woning en dan ook nog alle kasten en ruimtes weer logisch indelen en inrichten. Alsof dat nog niet genoeg is komt daar ook nog een hele administratieve rompslomp bij!
Naast een drukke baan en/of een gezinsleven kan de verhuizing daarom nogal wat stress veroorzaken.
Ik kan jou helpen om jouw spullen vóór de verhuizing te sorteren, op te ruimen en op een handige manier in te pakken. Voor het nieuwe huis maak ik een ruimteplan, zodat straks alle ruimtes logisch en overzichtelijk worden ingericht en alle spullen gelijk een vaste plek krijgen.

Kleiner wonen
Als je kleiner gaat wonen, kunnen de spullen uit het oude huis meestal niet allemaal mee naar de nieuwe woning. Keuzes maken kan lastig zijn en dit kost best veel energie. Het inschakelen van een professional organizer kan hierbij helpen. Ook als je nog geen nieuwe, kleinere woning op het oog hebt is het fijn om hier alvast mee te beginnen. Je kunt dan rustig kijken wat er, op termijn, mee gaat naar de kleinere woning en wat er alvast verkocht, weggegeven of weggegooid kan worden.
Een opgeruimde woning geeft overzicht en misschien kun je daardoor zelfs langer en veiliger in de huidige woning blijven wonen.
Misschien wil je opruimen voor het geval jou iets overkomt en je niet wilt dat de nabestaanden door alle spullen heen moeten gaan.
Ik kan ook helpen bij het opmaken van een nabestaandendossier. Hierin vermeld je alle belangrijke informatie en persoonlijke wensen, zodat je naasten in geval van ziekte of overlijden alle essentiële gegevens in één document kunnen terugvinden.
